Pytania i odpowiedzi

Znajdziesz tutaj najczęściej zadawane nam pytania i odpowiedzi na nie. Jeśli Twojego pytania nie ma na tej liście - napisz do nas na adres kontakt@nowyczerwonykapturek.pl

1. Czy mogę zobaczyć, jak wyglądają materiały?
Najprostszym sposobem na zobaczenie naszych materiałów jest ich zamówienie :) Serio, inaczej będzie trudno, ponieważ dbamy o to, żeby wszystkie materiały były na bieżąco aktualizowane (nie ma jednej stałej wersji pokazowej) oraz żeby były unikatowe (nie chcemy, aby ktoś je kopiował i wykorzystywał bez naszej wiedzy). Wierzymy, że rozumiesz te powody :) 

2. Czy mogę spersonalizować zamówienie?
Możesz, poprzez dołączenie do niego listu i zdjęcia (przy wypełnianiu formularza, szczegółowa 
instrukcja jest w kolejnych odpowiedziach). Jakiekolwiek inne opcje dołączania swoich rzeczy do zamówienia na ten moment nie są możliwe, ale jeśli będziesz mocno trzymać kciuki za nasz rozwój, to może kiedyś to się uda :) 

3. Jak dodać treść do Listu Powitalnego?
Dobrze, że o to pytasz, bo to bardzo ważna sprawa :) Twojemu bliskiemu na pewno będzie miło, jeśli dodasz od siebie kilka zdań. Możesz to zrobić w 2. kroku przy składaniu zamówienia, tj. w momencie, gdy wypełniasz formularz z adresem (pamiętaj, żeby wpisać adres Obdarowywanego, nie swój, chyba, że zamawiasz dla siebie, to wtedy swój). Jest tam pole do wpisania tekstu, który potem skopiujemy i umieścimy na Liście Powitalnym, od którego zaczynają się nasze materiały, w którym opisaliśmy dokładnie, co znajduje się w zestawie i do czego służy. Nie musisz więc tłumaczyć, o co chodzi, Twoja część może być już tylko o uczuciach :) 

4. Jak dodać zdjęcie?
Zdjęcie dodaje się na tym samym etapie, co treść do Listu Powitalnego (patrz wyżej). Załączony plik nie może przekraczać 25MB, niedozwolone rozszerzenia to: php, inc, exe, js, php4, php5, php6, php7, phtml, cgi, phps, bat, dev, rpm, apk, app, jar, class, jnlp, bin, sh, run, vb, vbs, vbscript, hta, msi, osx, lnk, nexe, py, rb, hphp, tpl, htaccess, htpasswd, ini, log, svg, html, htm. Ufff :) 

5. Jak zapakowane są wszystkie materiały?
Byłoby super, gdyby były dostarczane w koszyku wiklinowym, prawda? :) Ale wtedy cena zamówienia musiałaby być znacznie wyższa i mielibyśmy problem z zagwarantowaniem, że materiały jak i sam koszyk dotrą w nienaruszonym stanie do Twojego bliskiego. Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest pudełko fasonowe, o wymiarach 34x26x9cm, zabezpieczone czerwoną naklejką z logo Czerwonego Kapturka. Jest ładnie i ekologicznie :)

6. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Z naszej strony wszystko wyjdzie najszybciej jak się da, ale wiesz, musimy liczyć się też z czasem dostawy po stronie przewoźników. Kurier podejmie próbę dostarczenia zamówienia w 48h od momentu nadania, ale mamy w opcjach dostawy jeszcze Paczkomaty - żeby dać możliwość dodatkowej motywacji do wyjścia z domu dla tych aktywniejszych Seniorów. Upewnij się, że Twój bliski poradzi sobie z tym, zanim wybierzesz tę opcję. Niezależnie od wyboru - po zamówieniu otrzymasz link do śledzenia jego statusu, więc będziesz wiedzieć wszystko na bieżąco. 

7. Czy trzeba się rejestrować, żeby złożyć zamówienie?
Nie, ale skoro już o to pytasz, to zachęcamy ;) A najlepiej to jeszcze do zapisania się na newsletter. Czy nie byłoby super czytać takie zabawne rzeczy częściej? :) Jest też inna korzyść: dla stałych Klientów przewidujemy specjalne oferty i promocje, a kto ich nie lubi?

8. Jak sprawdzić status zamówienia?
Po złożeniu zamówienia dostaniesz link do śledzenia przesyłki. Ograniczamy do minimum spamowanie Twojej skrzynki, więc nie będziemy Ci wysyłać wiadomości za każdym razem, kiedy coś zmieni się w temacie Twojego zamówienia. 

9. Ile pieniędzy przekazujemy Stowarzyszeniu mali bracia Ubogich?
Wiemy, że transparentność w tych sprawach jest bardzo ważna, więc piszemy konkretnie: przekazujemy min. 5% z zysku co miesiąc oraz każdy Koszyk dla Samotnych (lub jego wartość). I to jest minimum, do którego zobowiązaliśmy się jeszcze zanim ktokolwiek złożył pierwsze zamówienie. Wierzymy, że uda nam się robić jeszcze więcej, jeśli zyski przekroczą nasze oczekiwania. Ale nie czuj presji ;) Jeśli zależy Ci na bezpośrednim wsparciu Stowarzyszenia, to zapraszamy na stronę: https://www.malibracia.org.pl

10. Dlaczego wspieramy tylko Seniorów?
W Polsce jest ponad 9 mln osób w wieku 60+, z czego ponad 1,5 mln to osoby 80+. To jest naprawdę sporo osób do wsparcia :) Jeśli przyjdzie taki dzień, w co mocno wierzymy, że każdy Senior będzie mógł chociaż przez chwilę poczuć się zaopiekowany, to wtedy pomyślimy o kolejnej grupie. 

11. Czy bierzemy pod uwagę możliwości współpracy?
Jasne! Chętnie rozpatrzymy każdą opcję na uatrakcyjnienie samego projektu, jak i materiałów, pod warunkiem, że będzie to w zgodzie z naszymi wartościami. To, co robimy, ma przede wszystkim wspierać Seniorów; dawać im wiedzę, rozrywkę i same pozytywne emocje. Dlatego zastrzegamy sobie prawo do odpowiadania tylko na wybrane propozycje. 

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl